Élet Erő Expo I. számokban
Három hét alatt több, mint 28 000 egyedi felhasználó látogatott el az expo oldalára, 52 000 oldalmegtekintést értünk el.
Az expo banner hirdetései (Google Ads) 3 860 000 alkalommal kerültek megjelenítésre a kampány felületein. Facebookon 317 645 felhasználót értünk el, videóinkat 80 000 alkalommal nézték meg a közösségi oldalon.
A felhasználok 57% nő, 43% férfi volt, a konferencia résztvevőinek 65%-a 45 év feletti.
Három live műsorunk átlagosan 14 634 megtekintést ért el, összesen 43 900 megtekintéssel.
Az expo előadásait 75 500 alkalommal tekintették meg, 3000 óra összmegtekintési idővel.
A BETEGEDUKÁCIÓ, MÁRKAÉPÍTÉS ÉS A CSR TEVÉKENYSÉG HATÉKONY ESZKÖZE
• három hét, több mint 25 000 látogató
• ingyenes belépés
• napi 0-24 órában elérhető
• aktivitásokban és interaktív programokon való részvétel vagy szervezés lehetősége, akár nyereményjáték formájában
• hatékony kapcsolatteremtés lehetősége az expo látogatóival
• felhasználóbarát, otthonról, akár home office-ból is lehet rá csatlakozni,
• látványos 3D-s kiállító standok, innovatív brandesíthető megoldások
• részvétel az expo eseményein és programjain
• banner, reklám megjelenés lehetőség, magas elérési számokkal
• az expo végén értékes market research adatok
• oktatás, tudástranszfer, e-learning anyagok
• a rendezvény lezárulta után is hasznosítható videóelőadások
• szolgáltatások bemutatása, kuponkedvezmények
Kiállítói csomagajánlatok
GYÉMÁNT FOKOZAT
2 500 000 Ft + ÁFA
Teljes megjelenési csomag, amely hatékony kommunikációs eszközöket kínál az expo elő- és utókommunikációjában és a rendezvény ideje alatt. Jelentős megjelenést biztosít a kiállítók számára, látványos 3D standdal, microsite-tal, LIVE műsor tartalom elhelyezési lehetőséggel.

Névadószponzor lehetőség
Amennyiben névadószponzorként szeretne megjelenni az eseményen, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. Az üzenetbe írja be igényeit, és mi válaszüzenetben küldjük az igényeire szabott árajánlatunkat.