
GYÉMÁNT FOKOZAT
Megjelenés az Expo marketing kommunikációs felületein:
Facebook: poszt, logó, cégnév (3 db)
YouTube: logó, cégnév
Előkommunikációs oldal banner: kiemelt helyen, fekvő tájolású, 1125 x 245 px
Hírlevél: logó, cégnév (3 db)
Expo oldal:
Főoldal banner: kiemelt helyen, fekvő tájolású, 1125 x 245 px
Főoldal kiállítói stand blokk: 3D stand kép megjelenítése
Főoldal partnereink blokk: logó
Kiállítói Zóna: 3D stand kép megjelenítés
Expo kiadvány:
Megjelenés az Expo kiadványban: 2/1 PR cikk vagy 1/1 hirdetés
Kuponmegjelenés lehetőség
Kiállítói microsite megjelenés:
3D stand: brandesített, forgatható tárhatású stand, 5 db akciógombbal (szöveg, kép, videó, link)
Kiállítói microsite: cégbemutató, imázsfilm, szolgáltatások bemutatása
Kiegészítő és szórakoztató elemek: kvíz, játék, interaktív termékkatalógus, kereskedelmi akció, hírező modul beépítése (2 db)
Adatgyűjtési lehetőség a kiállítói oldalon: interaktív elemekkel vagy Hírlevél beágyazással
Expo LIVE műsor:
Max. 30 másodperces reklámspot elhelyezése valamennyi LIVE műsorban (3 megjelenés)
Opcionális részvétel a LIVE műsorban előre felvett előadással vagy delegált szakértővel
Extra tartalmak elhelyezésének lehetősége:
Előadás az Expo videótárban, amely a teljes Expo ideje alatt megtekinthető
Logózott oktatási/tájékoztató anyag elhelyezése az Expo Tudástárban, pdf formátumban (4 db)
Tematikus standok (Én egészségem, Tabu, Mentálhigiéniai stand): kiállítói blokk a microsite-on (500 karakternyi szöveg + kép), plusz banner (fekvő: 1125 x 440 px)
Statisztika átadása:
Az Expót követően részletes statisztika átadása a kiállítónak a látogatói adatokról.
GYÉMÁNT FOKOZAT
2 500 000 Ft + ÁFA